AnneMarij-Bob.reismee.nl

Op naar America del Sur!

Hallo allemaal,

Na vele uurtjes van voorbereiding zijn we dan toch eindelijk vandaag vertrokken naar Zuid-Amerika! We zitten nu in Parijs en kunnen gratis internetten op onze mini-laptop, handig! We hebben de stick net bekeken en vonden het echt geweldig! Dank jullie wel, hele mooie en leuke filmpjes, foto's encreaties! Kunnen we nog vaak naar kijken als we op reis zijn. Over twee uurtjes stappen we al in het vliegtuig naar Buenos Aires waar we morgen 14.00 uur NL tijd aankomen.

Veel lieve groetjes, Bob en An

Bastiaan, Ellen en Eva

Een hele fijne reis, geniet ervan.

Thierry

Goede reis,,geniten ervan...

jaun

Goede reis en vooral veel fotos maken. tot over 5 maanden

francis

waar hebben jullie de kater gelaten? hihi!heel veel plezier,niet te bruin worden! tot mails! en een fijne reis! xxxx francis

inez

hauwawah,goegagadada,sssss
lik lik kwijl kwijl!

juan

Damn schrijf mijn eigen naam verkeerd.Die zullen jullie daar nog vaak horen, en goed uit leren spreken. LOL

jim en Nanni

Het begon slecht ! Niet naast elkaar op zo'n lange reis ! Balen! Maar als het vervolg van de vakantie goed is ben je dat zo vergeten.
Het is toch wel een super reis die jullie maken.
Genieten dus
Veel liefs

mama en papa

Rob en Suus

Lieve Bob en Ann marij.(Het streepje ertussen wil niet lukken!)
Wat fijn dat jullie goed zijn aangekomen!En nu genieten maar,zoveel je kunt!
En door jullie verhalen kunnen we meegenieten!
Wat fantastisch voor jullie dat dit allemaal kan!
We zijn heel benieuwd naar jullie belevenissen!
Tot gauw weer, veel liefs,
Rob en Suus.

Arjan en Joziene

Veel plezier! Geniet ervan. We zijn benieuwd naar al jullie verhalen.
Liefs,
Ar&Jo

Dennis

Als jullie er net zoveel mooie en leuke herinneringen aan over houden als ik, dan kunnen jullie de aankomende paar jaar wel vooruit!!! Denk logisch na en pas op elkaar, dat is de enige tip die ik jullie wil meegeven, verder......Have a lot of fun and ENJOYYYYYY! Ga jullie missen (bij mij kriebelt het ook wel weer een beetje;). See youuuuuuuuuuuuuuuuu

Mad en Siep

Genieten is BEGONNEN!!!!!!
xxx
veel plezier!

jantentjes

ga er voor ben nu al jaloers ik denk steeds aan jullie
lieve groetjes

Andi en Eko

Hoi Bob en Anne-Marij,

Heel veel plezier tijdens jullie reis. Geniet ervan en schiet natuurlijk een paar mooie plaatjes. Die willen we graag een keer zien.

Groetjes,

Andi en Eko

Rob en Suus

Hoi, lieve jongelui!!

Hoe gaat het met jullie?
Alles naar wens hopen we!Heel veel plezier toegewenst!
Knuffels, Rob en Suus.

nanni en jim

Lieve Bob en Anne

Het lijkt al weer heel lang geleden dat jullie ons hebben gebeld vanuit Buenos Aires en jullie zitten nu al weer heel ergens anders. We hopen gauw weer wat van jullie te horen en hopen dat het heel goed gaat met jullie
Bob , ik ga vandaag met Willem naar NEC en zal aan je denken als het lekker loopt voor NEC en ook als het niet lekker loopt

liefs

Mama en papa

je (schoon) zusje

Hi lieverds,

Cool die foto's van Bob als tangodanser.Je weet wat ze zeggen van mannen die goed kunnen dansen??? Ontzettende mooi foto's! Ik zie wel weer dat jullie aan het geneiten zijn!! Fijn vooral zoveel mogelijk doen, mis jullie wel hier!!

Liefs ilsje

nanni

Wat een leuke foto's!!!!!!
Bob,je bent vele malen beter dan Manuel Ortis.Hij is de wereldmeester in de Argentijnse tango.Je uitstraling bij deze dans is super goed.Knap hoor!!

XXXX-jes

Rob,Suus,Sabine,Robbin.

Hoiiii,lieve jongelui!!
Super, wat een gezellige foto´s! En nogmaals, wat een talent!1Wat mam al zei, je uitstraling is werkelijk super,Bob!!
Ben heel benieuwd naar jullie volgende avonturen, geniet ze,liefs,
Suus.

Sandra en Thijs

Bob, je bent met je eigen vriendin op reis en weet dan toch nog zo'n Argentijnse schone te strikken voor een tango.. indrukwekkend! An, zijn er ook nog leuke mannen? Volgende keer ook op de foto graag!
Ushuaia ziet er indrukwekkend uit, wat een avonturen zo al in de eerste reisweek!! Geniet ervan! Liefs van ons drietjes (vorige week weer echo gehad met 14 weken, en alles gaat perfect!)

linda

Wauw!!! wat een superfoto's. Geweldig die tangofoto en ook dat zeilen. Heel veel plezier! Dikke kusssssss

Gerard Veenstra

Beste Bob en An,
Fraaie foto's zo mogen jullie er nog vele maken. Het was lente in Valencia,prachtige stad
Gerard